Hjemme i Ålesund

Heiheihei! Kom jeg trygt hjem igår etter en turbulent flytur, begynner å bli vant til det nå – men setter likevel hjertet i halsen hver gang. . Slappet bare av hjemme sammen med min kjære, med mat og film da jeg kom hjem. Sovnet forresten en halvtime inn i filmen, så da gikk vi likegreit og la oss tidlig. Fikk så mange godtur hilsener igår, det var jo veldig koselig. Men det er ikke før på lørdag vi reiser. Er hjemme i Ålesund for å jobbe litt. Idag skal vi filme to videoblogger med “Lene gjør yrker hun ikke kan . .” Og imorgen har jeg fri! Stod forresten opp tidlig idag, og tok meg en joggetur. Ble fullstendig klissvåt og forblåst, men gav meg selv en halvtime i solarium som premie. Og nå, etter en deilig dusj – føler jeg meg tipp topp! Skjorte – herfra (affilateslenke) // Shorts Runawaydreamz // Smykke Gina Tricot // Sko Nelly (utsolgt) Gikk forresten forbi denne vesken på flyplassen igår, og klarte ikke dy meg. Lenefarger! Var den ikke fin? Maria hadde den i helgen, og jeg ble så inspirert av disse nydelige fargene.  349,- hos Accessorize. Nå kaller jobben dere, håper dere har en herlig torsdag. SNART HELG! WOOP

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg