Hjemme i Ålesund

Hei hå alle fine! Jeg har brukt morgenen til jobb, og litt mimring i reisealbumene til meg og Rolf Ivar. Jeg ler meg ihjel av det gamleste albumet, haha – godt man forandrer seg opp igjennom årene .. Her er vi helt fra 2005, til i år .. Hehe, morsomt å se tilbake på. Nå er jeg på vei til byen, må låne kontoret til Rolf Ivar for å jobbe litt. Og senere skal jeg møte min kjære søster Anniken for lunsj. Åh gleder meg til å skravle igjen. Savner henne så fælt! Viser dere flere bilder av antrekket senere . . Jeg har forresten kåret vinnerene på Catzy konkurransen jeg hadde : Hovedvinneren som vinner Catzyprodukter for et helt år er : Tonje! Gratulerer. Og de 10 andre vinnerene som stikker av med hver sin tørrsprat fra Catzy, er : Celine, Caroline, Ingfrid, Helene, Anka, Pernille, Lisa Marie, Monica, Terese og Hilde Krisin. Gratulerer til alle, dere har fått mail fra meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg