Hjem å snu i døren

God kveld mine kjære! Oh no, jeg har så dårlig samvittighet. Har ikke hatt sjangs til å blogge for dere idag, har gått i ett med jobben. Nå kom jeg nettopp inn døren, og så skal jeg rett ut igjen. Måtte rett og slett bare innom hjemme for å blogge. Jeg var en tur i butikker etter jobb, og fant litt klær til en veldig spennende photoshoot jeg skal ha sammen med søte Julie på torsdag! Fant både det ene og det andre, blant annet skinn, paljetter og en rå frynsevest fra Gina. Spennende! Her i Oslo har kulden kommet. Brr!! Jeg skulle ta 08.50 trikken idag, fordi jeg ikke orket å gå i kulden. Tror dere ikke den var forsinket hele 20 minutter? Det resulterte i at jeg kom litt forsent på jobb, BUHU. Jeg kommer aldri forsent. Jeg gikk jo istedet for å vente på trikken da såklart, og det var jo deilig med en forfriskende og iskald gåtur. :* Jeg har da i d minste litt vett til å kle på meg ordentlig da, så i bunn og grunn frøs jeg ikke så veldig mye likevel … Jakken er fra H&M trend // Fake fur fra H&M Så fikk jeg endelig brukt den rosa skjorten min som jeg kjøpte hos BIK BOK for èn uke siden. Fresh farge nå disse høstdagene.. Buksen er fra BIK BOK // Skoene fra Nelly, disse er utsolgt. Men jeg fant noen som igrunn er helt like, og faktisk ENDA finere, her. (ad link) Egentlig så har jeg drøssevis med arbeid jeg må få unna, så det svir litt i samvittigheten å dra ut.. Men, kos i første rekke akkurat idag :* Jeg skal nemlig kjøre meg en tur opp til Grünerløkka til Malene, vi skal spise sushi og sladre. YUMMY!! Ha en herlig kveld, hjerter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg