Hjelp oss å hjelpe!

Vet dere hva? Jeg vil at alle som leser denne bloggen skal sette seg to mål før dagen er omme. Kan dere det? Er dere med? Sammen skal vi være sterke, og hjelpe våre medmennesker som er i nød. Og det skulle faktisk bare mangle.

Det er to ting jeg håper dere vil gjøre sammen med meg i dag :

1. Hjelp oss i UB å hjelpe. Doner litt / eller mye penger til våre medmennesker som er på flukt.
Om det er 50,- 200,- eller 1000,- ALLE har råd til å hjelpe de stakkars menneskene som er på flukt. Ikke bare les dette og tenk at du skal hjelpe, gjør det med ÈN gang. OK? Så kan vi alle legge oss i kveld og vite at vi har bidratt, vi har hjulpet til. Alle monner drar. Og vi, hver og enkelt av oss skal hjelpe til. Her skal jeg vise dere et eksempel :
I går hadde jeg 12100 unike lesere på bloggen min, visst ALLE dere donererer minst 50,- hver, kan vi plutselig, på ÈN dag – donere bort 605.000,- til Flyktninghjelpen gjennom United Bloggers, og vi kan være med å gjøre en forskjell for barna, foreldre og familier. Sett dere inn i frykten til disse menneskene, hjertet mitt gråter for disse.

DONER PENGER HER.

2. DEL dette innlegget på din facebook og oppfordre alle dine til å bidra slik du har gjort.
Sammen kan vi gjøre SÅ mye. Spre dette til dine nærmeste, venner og venners venner og plutselig har vi samlet inn masse penger til de som virkelig trenger det.

Håper alle går litt inn i seg selv i dag, og kan hjelpe å bidra til et bedre liv for disse menneskene. Jeg har allerede donert penger selv, og jeg håper av hele mitt hjerte at DU gjør det samme. Hittil har vi samlet inn 28400,- og det er nydelig, men vi må samle inn mer – MYE mer.

Desktop2Hjerteskjærende. Gjør det du kan for å hjelpe ♥

Legg igjen en kommentar her når du har donert. Du trenger ikke skrive hva du har donert, men det viktigste er at vi  sammen, inne på leneorvik.no kan vise hvor sterke vi er, og hvor flinke vi er til å hjelpe andre i nød.

22 kommentarer

Siste innlegg