Hipstamatic

Jeg elsker at iPhone har så mange gøye app’s. Selv har jeg tre venninner som sitter i hver sin ende av sofaen og spiller scrabble mot hverandre via telefonene sine – koser seg de. Jeg på min ende er rimelig fornøyd med hipstamatic kameraet mitt. Det blir så fine bilder. Litt sånn, vintage aktig.. Vi har vært på Olivia’s igjen. Jeg, Henriette og Cathrine. For en koselig plass. Vi spiste lunsj, foccacia med aioli og pesto – og jeg tok meg et iskaldt glass vin i solen. Deilig når man har fri. Så har vi trasket litt i butikker. Uten å kjøpe noe! Hurra! Mmmm – kos. Jeg har skikkelig lørdags følelse idag, herlig at det bare er torsdag! Nå har vi kommet tilbake til Majorstua og skal slappe litt av, før vi skal lage taco – og deretter blir det girls night out! Mye og feire, forteller dere snart! Litt uklare bilder akkurat her men.. Jentene som bor her har ikke akkurat lite blader ?! Ah, I like. Jakke Gina Tricot // Shorts Levi’s / Topp Primark / Veske Bianco / Smykke Dorothy Perkins Vil ønske dere en deilig dag videre! Kanskje jeg ser noen av dere ute? :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg