Hippie girl

Føler bloggingen min har vært litt off siste dagene, men det har vært litt godt også selv om det har gnaget litt på samvittigheten . . Imorgen er det back to basic igjen, med jobb og det som følger med – så da skal det bli andre boller! Men har hatt fire herlige dager med veninnene, og da har det vært litt deilig og tatt litt “fri..” Idag har vi bare slappet av, og kom nettopp hjem fra filmkveld og brownies hos Malene. Nå skal jeg gjøre pittelitt arbeid, og så skal vi se en film til her hjemme. Helen er her fortsatt, og jeg jobber med å overtale henne til å bli eeeeen dag til! Alltid så koselig å ha henne på besøk jo . . Idag har jeg ikke vært flink og tatt med kamera mitt, så tenkte jeg skulle vise dere antrekket jeg hadde igår. Følte for å ha på meg noe litt .. Annerledes. Hippiegirl! Skjørt fra Selfridges // Veske Zara // Belte Mango // Topp & sko BIK BOK // Hårsmykke Glitter Turte ikke gå så lenge rundt med hårsmykket, selv om jeg synes det er fint. Men jeg følte meg litt. Rar? Hihi.. Hva synes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg