Hipp hurra – endelig rabattkode

Annonse for egen kolleksjon


God kveld ♥ Nå har jeg spist suppe (så digg med norsk mat igjen etter 2 måneder borte) og snakket med lillesøs Oda og vofsen vår Ollie på facetime, hehe.. Er så koselig når det lille søte hodet hans titter frem innimellom.

Senest tidligere idag var det en av dere som spurte her inne etter rabattkode til smykke-kolleksjonen min Safira By Lene Orvik, og jeg har klart og sneket meg til en kode som varer fra idag t.o.m fredag! Den gir 20% på alt fra kolleksjonen, koden er Lene20 og dere kan shoppe her ♥ Mega Hoopsene har forresten kommet inn igjen også!

Som dere ser på bildene så bærer jeg kolleksjonen stolt hver eneste dag. Jeg elsker hver minste detalj og alt fra kolleksjonen er favoritter om det er lov å si. Er så hyggelig når dere sender meg bilder og videoer fra de tingene dere har kjøpt, tusen takk! Jeg er på saken for å sjekke om Vintage Bracelet fra forrige kolleksjon snart kommer inn igjen også, har forstått at det har blitt en stor-favoritt.
Bamboo EarringsBamboo NecklaceMixed Vintage Bracelet – Kjolen er fra Zara


Bamboo Halo RingBamboo Halo Necklace & Mega Hoops

Elsk på perle-øredobbene! Square Pearl EarringsMixed Vintage BraceletNeat Bracelet Silver

Square Pearl Earrings nok en gang – elsk! Så fint til en hatt, med håret bak i en bun og solbriller.

Bamboo Halo Necklace i sølvSquare Pearl NecklaceHalo Bamboo Ring i sølvHalo Band Ring

Håper dere finner noe dere liker – og koden må dere ikke glemme å bruke ; Lene20 (varer ut fredag) Det er fri frakt, og tollen er allerede inkl i prisen.

Nå skal jeg finne sengen, elsker å legge meg tidlig og stå opp tidlig! ♥ LOVE!

6 kommentarer
    1. Håper Vintage Bracelet fra den forrige kolleksjonen blir tilgjengelig igjen!❤️ Angrer sånn på at jeg ikke kjøpte det! Lurer også på hvor hatten du har på deg i dette innlegget er fra? Den er så fiiin

      1. Hei! Det kommer inn igjen <3 Har ikke fått dato på når enda 🙂 Det er så fint! Hatten er kjøpt i NY 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg