Hipp hurra for kjærleiken

♥ Idag blir verdens beste 30 år. Det har vi feiret med gaver, 3 retters middag, vin og kos ♥ Er det noen som fortjener ekstra oppmerksomhet, så er det Gard. Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor mye han betyr for meg. Men, ordet alt burde vel holde ♥ Hverdagen med denne karen er aldri kjedelig, vi er så lykkelige sammen hver eneste dag, og det blir bare bedre og bedre. Litt klisjé må være lov på en dag som denne? Viktig å sette ord på følelsene sine. Han leser meg ihvertfall som en åpen bok, og alt med oss blir bare så komisk at jeg har ikke ord. Takk for at du gjør meg lykkelig hver eneste dag Gard, og gratulerer så mye med dagen din. 10 ting jeg elsker ved deg : ♥ At du er omsorgsfull

♥ Smart  ♥ Morsom ♥ … Alt for kjekk for mitt eget beste

♥  Snill

♥  At du alltid tar hensyn til de rundt deg

♥  At du elsker familien min

♥ Positiv

♥  At du aldri er sur ( bortsett fra når Liverpool taper ) ♥  At du sier du vil tilbringe resten av livet ditt med meg ♥  Han er ihvertfall strålende fornøyd med dagen.. Av meg fikk han surfebrett, samt våtdrakt, hette, hansker og sko slik han kan surfe her hjemme i Norge. + En divemaster klokke fra meg, mamma, pappa og stemor. Glad gutt – glad jente ♥




Foretten idag ble røkt ørret med pepperrotkrem, rugbrød og rødløk. Hovedretten ble torsk med blomkålpurre og chorizosalsa, og til dessert laget jeg Pavlovabursdagskake ♥ Nå skal vi nyte resten av kvelden, og spise enda mer kake. Nesten spist opp hele hittil, haha.. Imorgen er det duket for Bergenstur, jeg bestiller fint vær! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg