Hint of pastels

Uten navn-8Uten navn-1Uten navn-6Uten navn-2Uten navn-3Veske Proenza Schouler // Sko Stuart Weitzman // Jakke Ganni // Briller Bik Bok By Lene Orvik // Skjørt & topp Holzweiler

Idag har jeg sortert ut alle klærne som skal selges på utsalget vårt på lørdag, 5 søppelsekker med klær, sko, vesker, treningstøy, hatter og bikinioverdeler som skal selges for 50,- Billig billig, og mye bra! Ellers har jeg hatt hjemmekontor, vært supereffektiv og fått gjort massevis, vært på Steen og Strøm på lunsj og jobb med Glenn og nå skal jeg straks fyre i peisen og sette igang med lasagne før Helen kommer. Vi har nemlig playdate med Mariokart ikveld, gleder meg ♥

Så gøy med så søte tilbakemeldinger på bts filmen jeg postet idag forresten, veldig hyggelig!

12 kommentarer
    1. Hei Lene!Har i det siste begynt å følge bloggen din, syns du er flink og at du har en veldig bra stil :)Kan jeg få spørre hvilken str du har i bootsene på bildet og om fargen er praline suede?Hvordan er de i str? Jeg bruker stort sett 36 og 37, avhengig av brand, så er litt usikker på hva jeg bør velge.Jeg har siklet på dem så innmari lenge og i fjor var de jo umulige å få tak i en stund!

    2. Hei lene :)Bare lurer på hvor det har blitt av arkivet? Har så lyst å se litt bakover i tid uten at eg må bla kjempe langt tilbake. Kanskje jeg som er blind, og at det er her. Men eg finner det ikkje. Hadde vært utrolig glad for svar.Stor klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg