Hint av velour inni mellom slagene

Hei! En pustepause i sengen (som er forsåvidt er det eneste møblet jeg har nå om dagen, hehe..) Her går det i ett og jeg kjenner på hele kroppen at nå er jeg sliten. Har vært litt av et kjør siste tiden, så det skal bli fint å få landet litt ordentlig etterhvert kjenner jeg. Et tegn på at kroppen er sliten er at jeg blir så utrolig tungpustet. Så nå er det dyne, og litt avslapping i sengen før jeg setter i gang igjen. I dag skjærte det seg med den ene benkeplaten – som gjør at jeg må vente i 6 nye uker, har ikke vann på kjøkkenet enda  heller – så det var litt nedtur! Men ikke noe å gjøre med det, annet enn å gjøre det beste ut av det – rett og slett! Jeg skal lage meg Chili Con C UANSETT- og så får jeg vaske opp i badekaret ha ha!

Til tross for kaos så koser jeg meg veldig her i leiligheten. Ah ♥ Sov godt gjorde jeg og! Og selv om jeg bor litt sånn håpløst nå så er det jo som jeg skrev i går litt av sjarmen, men godt når ting faller mer og mer på plass. Nå har jeg vært og kjøpt meg tøfler og to fantastiske duftlys fra Diptyque. Genevrier og Noisetier som jeg skal tenne samtidig for å blande luktene sammen, SÅ herlig! Kosefølelse. Så vet jeg ikke hva det er-men jeg hører bare på Bjørn Eidsvåg og Odd Norstoga når jeg er her hjemme, så folkelig og deilig musikk.

Er ikke mye glam om dagen, her løper jeg rundt med en tufs på hodet og treningsklær med minimalt av sminke- sånt er det siste man tenker på når man flytter for må si det sånn. Så derfor får jeg heller poste litt freshere bilder til dere. Burgunder velour er ikke og forakte nå på høsten!

Skoene er fra Pura Lopez / Studio G12 på Høyer

Bukser Bik Bok – Jakke Zara – Topp Bershka – Veske YSL

Nyt kvelden ♥

24 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg elsker de buksene; men har kun brukt de én gang – en støyfull lørdag på Ikea – før jeg kom hjem og innså hvor mye de knirker/bråker Noen tips?!

    2. Ro ned og slapp av nå da, Lenemor! Rydd kalenderen så du kan legge av en hel dag til kun hjemmekontor, bloggen og å tusle rundt i leiligheten i koseklær å gjøre småting du blir glad av <3

      1. Jaaa <3 Har gjort det idag!! Pakket ut og kost meg hjemme mesteparten av dagen. Og nå fortsetter utpakkingen <3 Deilig! Stor klem

    3. Fine Lene! Bare digger kombinasjonen. Ønsker å si hvor mye jeg unner deg den nye leiligheten, denne fortjener du så og har virkelig stått på! Ønsker deg noen fine dager videre <3

    4. Hadde vært veldig koselig å også få sett bilder der du faktisk er bare “vanlig” rett og slett. Uten at det er så mye produksjon bak på en måte. Uten mye sminke og stylet fra topp til tå. Det er selvfølgelig veldig kjekt å se det også. Og også derfor jeg har fulgt deg i veldig mange år, pga at du er så inspirerende når det gjelder klær, sminke og livet generelt 🙂 Men bare ett lite tips 😀

    5. Du kler sveisen din så utrolig godt 🙂 Du ble liksom så mye mere stilfull.
      (jeg elsket ditt lange hår også bare for å si det) men synes du stråler litt ekstra nå!

      Hvis du har noen tips du kan vise på bloggen til hvordan du fikser det, hadde det vært supert da jeg har gått tom for ideer til mitt skulderlange hår.

      Stor høstklem til deg

    6. Synes det er litt mindre inspirerende når leserne “vet” at de bildene er rigget og tatt med fotografen din :/ blir liksom sånn at du har planlagt og tatt antrekket på deg kun for å ha det til et innlegg om du skjønner.. Liker mye bedre den tilfeldige bloggingen du hadde tidligere som var mye mer inspirerende, hvor antrekksbildene ble mer “ekte” og ikke bare kledd på for en shoot liksom 🙂 Likte også godt de vloggene du hadde før hvor du viste hva du hadde kjøpt i det siste eller bare pratet gjennom hva som skjer/har skjedd den siste tiden 🙂

      1. Hei, jeg skjønner ! Men nå er det en gang sånn. Det er for å spare tid, og for å få ENDA finere bilder til dere, som kan være mer inspirerende. Men de “personlige” tatt av meg selv kommer de også <3 Så får man en fin blanding! Klem!

    7. Hei! Digger deg og digger bloggen din! Har et lite spørsmååål, hvordan vil du ærlig talt vurdere klokkene fra abbot and mosley som du har frontet tidligere? Ble forelsket i dem da du hadde de på bloggen men har ikke fått til å skaffe meg en enda. Lurer på om jeg skal kjøpe en gold marquina black til kjæresten min og lurer på om det blir verdt det. Vet du noe om kvaliteten? Da tenker jeg på hvor lenge den holder seg fin og hvor lenge den kan være i bruk.

      1. Hei! De klokkene synes jeg er superfine, så de kan jeg absolutt anbefale. Den svarte er jo super og kan brukes til det meste 🙂 De holder seg lenge fin, det spørs jo hvor flink man er å ta vare på tingene <3 <3 Stor klem <3

    8. Heisann:) kan du lage videoblogg med siste innkjøp igjen og hvor det er kjøpt ifra? Som du gjorde sist:) kan godt bare ha innlegg med bilders også for min del 😉

      1. Ja <3 Det skal jeg 🙂 Når jeg får orden på garderoben som nå ligger i kofferter og søppelsekker hehehe 😀 <3 Gleder meg!

    9. Hei Lene!

      Jeg så på snappen din at du trente med en slags avlang “sekk” på nakken (bulgarske utfall om jeg ikke tar helt feil) – hva kalles den? Dersom du ikke vet, hadde du orket å spørre treneren din? Jeg har operert hånda og trenger akkurat den for å kan fortsette å trene bein med vekt (siden jeg ikke kan holde vekter på noen måte)!! Det hadde vært perfekt for meg 🙂 Vil gjerne kjøpe meg en men fant ikke på nett.

      Forresten veldig kult at du fortsetter med åpent kommentarfelt når så mange bloggere lukker det, selv om du mottar mye rart både her og i ulike forum på nett.
      Jeg heier på deg! Du inspirerer oss jenter som ønsker å være selvstendige! 😉

      Stor klem <3

      1. Hei Sabina! Åå tusen takk, snill du er <3 Det setter jeg pris på at du sier! Ja, jeg skal spørre henne 🙂 <3 Vet ikke hva de heter faktisk, hmmmm… God bedring med hånda di <3 Stooor klem!

    10. Kjære fine Lene! Kan du linke til tøflene du kjøpte deg? Skjønte du kjøpte de i butikk, men kanskje helt like finnes på nett så jeg kan kjøpe meg de!? Har sett de på snap og forelsket meg helt! <3 Kos deg masse med ny leilighet, du fortjener det! Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg