Hint av rosa

God kveld fra en hyperaktiv Lene. Åh, i kveld har jeg hatt masse energi, mer enn vanlig. Og da lover jeg dere at det er mye . . Fra middagslaging, til rydding av garderobe (nå har jeg endelig fått laget en skikkelig vårgarderobe. .) Til pakking av koffert både til Ålesund og London. Som vanlig har jeg da . .  Pakket for mye. Ikke noe nytt det, men jeg får heller være flink å legge igjen litt hjemme i Ålesund. Og i tillegg har jeg jo hatt verdens beste selskap, nemlig mammaen min. Er så glad for at hun fortsatt er på besøk, vi koser oss sammen, blir trist når hun skal dra hjem, buu.. Og så er det veldig kjekt og ha en engasjert fotograf, hun bare elsker å ta outfit bilder hun sier hun. Shorts Runwaydreamz // Topp BIK BOK // Bikini BIK BOK // Dressjakke Gina Tricot Elsker fargen på denne bikinien . . Den er helt rå! Fikk meg en liten 20 minutter i solen da jeg kom hjem fra jobb også, deilig! Jeg vil bare si tusen tusen takk for så mange fine tilbakemeldinger på forrige innlegg, dere gjør meg så glad! Nå skal vi lage kveldsmat og se en film, håper kvelden deres er fin ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg