High heels

Idag pøser det ned her på Sunnmøre, makan til sommervær har jeg ikke sett. Man skulle holdt seg i Italia en stund til ser jeg. Regner med mange av dere nyter sommerferien i utlandet, og ellers i Norge hvor det kanskje er fint vær? Fikk melding av en venninne igår, som kom frem til Tyrkia – og der var det ikke mindre enn 45 grader. Og her sitter jeg og koser meg i 12 grader, forskjell på folk dere. Neida, jeg skal ikke klage som nettopp har slappet av på solsengen i 7 dager. Godt for kroppen det! Skulle nesten trodd at jeg hadde lært meg å ta ordentlige bilder, ettersom jeg har blogget i over ett år nå. Men her kapper vi hodet rett som det er.. Bra jobbet frøken Orvik. Men, bukse igjen ? Liker det. Jakken er vintage og jeg virkelig bare elsker den! Vesken er fra Gina Tricot. Heels fra River Island / Den romantiske og søte blusen er fra BIK BOK / Jeans fra BIK BOK Hva synes dere ?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg