Hey there, weekend

Processed with VSCO with m6 preset♥ Jeg har vært på farten i hele dag! Prøvde meg på ett innlegg før jeg dro klokken 09 idag, men det ble så halvveis at det får jeg ta igjen når jeg har tid. Vært i møter og nå har jeg office på en café på Sagene! Koselig å sitte her og ta seg en kopp te og jobbe innimellom slagene.

Var sammen med Espen i møte, og han bor jo her oppe, så da slo vi følge. Fikk han til å ta antrekksbilder også, er så lenge mellom hver gang merker jeg. Skal bli bedre på det altså, men holder kanskje med 1-2 ganger i uka? Ellers føler jeg det blir for mye, må jo ha annet gøy innhold også! YAY.

Processed with VSCO with m6 presetProcessed with VSCO with m6 presetProcessed with VSCO with m6 presetProcessed with VSCO with m6 presetVeske Louis Vuitton • Sko Zara • Tights Shein  • Jakke Nelly • Kjole Monki 

Ellers vil jeg ønske dere en superfin helg! Min kommer til å gå i ett, men jeg skal prøve å sørge for godt innhold her inne likevel ♥ Håper dere liker det nye designet? Trenge en skikkelig vår-rengjøring merket jeg. Skriften er litt vanskelig å lese, så jeg har bedt de om å endre det. Don’t you worry!

Helgekjærleik til alle!

16 kommentarer
      1. De som lager den hundeshampooen vi har, har sagt at man gjerne kan vaske hunden hver dag om man vil, og at dette med at man ikke kan det, er litt gammeldags.. Så vi valgte og høre på de 😀 Men såklart, det er jo delte meninger om dette. Vi vil jo ikke at hun skal få noen problemer.. Vasker henne en gang i uken eller en gang annenhver uke 🙂

    1. Fint design både på deg og site´n, Lene! Så gøy med antrekksbilder, selv om det er hva du gjør med leiligheten som er gjevest akkurat nå for en boligfreak som meg. Vuittonvesken er til å dø for (nesten, da…) Du er så flink til å sette sammen antrekk! Overraskende, småfrekt og stilig på samme tid. Og så lykkelig som du ser ut! God helg, søteflinke deg.

      1. Hehe tusen takk 🙂 Bra du liker at jeg blogger om interiør og 😀 Hehe takk, jeg elsker den <3

        Fine ord, ha en fin helg Agnethe 🙂 Klemmer!

    2. Fint design inne her nå. Men kunne du ikke valgt et annet bilde? Å presentere seg meg trutemunn er ikke fint :(. Ser på snap at du alltid lager det. Du kler det ikke :(. Du er mye finere når du er naturlig 🙂

    3. Du har jo et slags stilskifte sånn av og til.. Morsomt å bla seg tilbake for å se hva slags stil du hadde for bare et halvt år siden 🙂 Jeg vil si at nå ser du bedre ut enn noensinne og det håret er helt fantastisk!! <3 Goood helg 🙂

      1. Hehe ja 😀 Må endre litt av og til 😀 Takk snille deg, elsker håret! WI, til sommeren skal jeg bli enda hvitere, det blir dødskult! 🙂

    4. Såå fin på håret! og ikke minst fint antrekk <3 Synes forresten antrekksinnleggene dine går under gøy innhold, hehe 🙂

    5. Wow! For en lekker veske, litt annerledes men fortsatt Louis Vouitton preg over den! Har du kjøpt den nå nylig!

      Og fortsett med interiørinnlegg, jeg digger det! Du har så mangen kule tips og er så kreativ!

      1. Takk 🙂 Helt enig at den er litt annerledes 🙂 Kjøpte den tidligere i år 🙂

        Det skal jeg, så kjekt du liker det <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg