Hey there, mirror

Yes, som Espen påpekte i forrige ukes spalte, så liker jeg godt å ta antrekks-bildene i speilet. Eller, liker og liker. Det må bare til av og til, for det er ikke sånn at jeg omgås med folk konstant midt på dagen. Sånn er det når man jobber for seg selv, blir litt stusselige bilder once in a while. Uansett, denne uken er mildt sagt crazy for meg og det er ikke nok timer i døgnet for å si det mildt. Snakket med bride-to-be i telefonen tidligere idag og hun sa at hun stusset på om jeg i det hele tatt sov. Hehehe, ler! Tenk at hun gifter seg om 4 dager. Jeg dævver. Det blir HELT fantastisk!

Håper dere kan holde ut med at jeg er litt håpløs disse dagene, jeg titter jo alltid innom for å i hei da. I det minste! Idag har jeg jobbet siden klokken 06, dro i møte kl 10, har forberedt meg til neste og skal hive i meg noe mat før jeg drar i et nytt møte veldig snart. Senere er det duket for x-antall ærender ifb helgen og jeg får nok ikke kommet meg hjem før sent ikveld. Men sånn går no “dagan,” jeg liker litt fart og spenning vet dere.

Antrekket i farta! (Glad jeg har dette speilet likevel jeg ass..)

IMG_0070Uten navn-2IMG_0076Jeans Bik Bok | Kimino Samsøe Samsøe | Sko Sapatos By Polliani | Jakke Bik Bok

Vi sees på snapchat da? JA! @leneorvik ♥

13 kommentarer
    1. Så fin du er! Men jeg må nesten gi beskjed på at det nye som er gjort med designet/bloggen he ikke er noe fint! Ser det er på hele united bloggers, og det ødelegger virkelig lysten til å lese bloggene altså! Tenkte jeg måtte gi beskjed, sånn at du er obs på det 😀 Ha en strålende dag i fartaaa! <3 http://www.nouw.com/charlottetunes

    2. Huff – kjenner til det der… Å jobbe for seg selv er jammen det hardeste man kan gjøre tror jeg… 🙂 Og antrekksfotografer vokser ikke på trær har jeg også erfart — haha 🙂

    3. Hva har skjedd med bloggen din? Det som står nederst på bloggen “kontakt meg” og ikon til facebook, instagram og snapchat og “powered by united bloggers” tar opp halve skjermen…

    4. Hei Lene,Lurer bare på hvor den hvite “potteskjuleren” med sorte kryss på kjøpt?Håper på raskt svar!Flott blogg!På forhånd takk 🙂

    5. hei lene!! 😀 hvordan vippeextensions har du? hvor ofte fikser du på de? ser heelt amazing ut! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg