Hey – Moon Boots

Sponset produkt
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tights Therese Johaug – Jakke Nelly – T-shirt Nike – Moon Boots fra Samsara Geilo (ligger på Geilo Porten) // Kan også kjøpes på nett her. Jeg har den minste størrelsen 35-38. De vider seg ut en del ♥

DIGGER de nye Moon Bootsene mine. Er fult klar over at det er delte meninger om disse, når jeg viste de til Gard så fikk jeg bare det blikket. Broren min var også skeptisk, hehehe. Jeg ler bare litt av det jeg, synes det er viktig å gå for den stilen som jeg digger, uansett hva andre sier! Tror Gard synes de er litt søte likevel, nå som jeg har brukt de.. Synes ikke dere de er kule? JOOO ♥ I tillegg så er de fantastiske på beina, og super varme. Helt genialt! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har anskaffet meg sånne tidligere. Nå har jeg lyst på alle mulige farger..

I skrivende stund er vi på vei fra Geilo til Beitostølen. Har hatt 3 herlige dager på Geilo med familien til Gard med skiturer og god mat! Idag reiser vi altså til Beito hvor vi skal feire nyttår med 31 andre! Det kommer til å bli så morsomt! Vi snakker afterski, tapaskveld, rebusløp, nyttårsmiddag og nyttårsparty! Gledes ♥

Ha en nydelig dag fininger, takk for at dere klikker dere inn her. Det betyr mye!

4 kommentarer
    1. Jeg ELSKER mine Moonboots!! Skaffet meg de sorte i lakk (er vel samme som dine bare shiny sort) for noen år siden <3 Skikkelig statement-boots og litt mye, men fy så kule 😀 Kos dere masse på nyttårsfeiring! Hils Gard. Godt nyttår fine deg<3

      Nyttårsnuss fra S

      1. ENIG med deg Sara! 🙂 De er dødskule, og veldig gode og varme <3 Skikkelig kosesko 🙂 Samtidig som de er kule 🙂 Godt nyttår kjære deg 🙂 Takk for at du klikker deg inn her, det setter jeg pris på <3

    2. Kjære Lene! Nå har jeg fulgt bloggen din i fire år, og elsker den fortsatt like mye! Du har alltid så fine krøller. Kan du legge ut hvilken tang du bruker, hvilke produkter, samt kanskje en video av hvordan du krøller? Bare et lite ønske på tampen av året klem

      1. Hei Ida, så hyggelig! Tusen takk 🙂 Det setter jeg pris på! Jeg bruker Mast Vol2 for å få disse krøllene. Av produkter bruker jeg litt forskjellig. Men to favoritt produkter er saltvannsspray fra Redken (bruker den i bunnen for volume) og tørrspray i lengdene for struktur. Lager slappe krøller og børster de ut slik de blir helt naturlige <3 Skal prøve å lage ett innlegg om dette etterhvert 🙂 SMASK

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg