Hey, blondie

Sponset behandling
Processed with VSCOcam with a5 presetHey, blondie – a little selfie with my new haircolour from Meraki Studio.

Idag må mandagsspalten bare vente pittelitt, for jeg er så ivrig på å vise dere min nye, FANTASTISKE blondfarge. Jeg er så fornøyd og happy! Og det verste av alt er at det ikke er uvant i det hele tatt, yay ♥

Jeg må få si at jeg er superstolt av min hardtarbeidende bestis Malene som nå har åpnet sin helt egen salong. Meraki Studio. Det er så fresht, kult, og de er så flinke de jentene som jobber der. Jeg og Levi var i salongen i 6 timer i går og koste oss! Malene har helbleket håret mitt, deretter farget bunnen i en kald farge og hatt i ett skyll i resten slik det ikke skulle se gult ut. Og resultatet synes jeg bare er så fint! Blondt, men likevel naturlig! Jeg er så klar for vår og sommer jeg nå altså ♥ Meraki Studio ligger i Vika, i Lassons Gate, og dere kan fint bestille dere en time hos jentene her.

Processed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetBlonde for spring, and blonde for summer, yay ♥

What you think, you like? Tenker det er helt innafor å være så blond når jeg fortsatt har en sånn lengde på håret! Fresht til våren, jippi!

Fin dag til dere. Forresten! De har endelig begynt å legge gulvet, er så happy for det. Krysser alt vi har for at vi kan flytte inn på fredag. Mye jobb som gjenstår, så her er det bare å brette opp armene. Neste stopp, litt mer maling, bestille vask og hyre flislegger til å pakke inn kjøkkenøya med marmorfliser! Phew. Håper mandagen behandler dere bra,

LOVE!

39 kommentarer
    1. Dette må jeg kommentere selv om jeg egentlig har “vokst fra” å kommentere på nettet (not really…). Håret ditt ble helt perfekt, Lene! Så flinke de er i Meraki Studio! Hadde jeg ikke vært så gammel og ukul, skulle jeg jamen tatt turen dit med fjonene mine. Du kler utrolig godt å være helt blond, og så naturlig det ser ut! Finfin lengde, også. Vakker som en sommerdag! Kommer du til å markere brynene litt mindre nå som kontrast mellom bryn og hår blir større? Eller er det fint med stor kontrast? Jeg synes jeg følger med ganske bra når det gjelder mote og make-up takket være dere unge bloggerne. Gøy! Takk for en kjempefin blogg

      1. Ja veldig flinke er de 🙂 Tusen takk, snill du er! Jeg er litt usikker her, vi får se neste gang jeg skal til bryndamen 🙂 Kontrast vil det bli uansett, men får se hvor mye jeg skal tillate meg <3 Klem

    2. Hei! Veldig fin på håret! jeg er bare litt nyskjerrig. Du startet å jobbe på et kontor i et firma. Hvordan går det med det? Ser du er mye på farten og koser deg. Hvis du har så åpen arbeidsplan er du veldig heldig! 🙂

      1. Hei! Jeg trakk meg ut der fordi det ikke var nok å gjøre, jobber likevel fortsatt litt for de hjemmefra. Nja vil ikke si jeg er så mye på farten og koser meg hehe, jo innimellom. Men nå er det for det meste leilighetsstress, møter o.l.. Har alltid med macen og jobber når jeg har sjangs, i tillegg jobber jeg mye hver morgen og ettermiddag <3 Men styrer jo dagene mine selv, så er veldig heldig der. Klemmer 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Nei det vet jeg ikke. Først full bleking, deretter bunnfarge og skyll 🙂 Send en sms til de og hør 🙂

      1. Takk! Nå har jeg begynt å teste ut noen produkter fra Eva Garden, som jeg synes er supergode. Minner meg litt om Mac sine 🙂 Anbefales!

        1. Tusen tak for svar,hvilken farge har du i foundation? J har tenkt å bestille online men er litt redd å velge riktig farge.

          1. Litt vanskelig å vite ift hvordan din hudfarge er, så derfor ville jeg ikke gått ut ifra hva jeg bruker? Kan være det blir feil for deg 🙂 Jeg har farge 164 🙂 Klem

    3. Hei! Ser du bruker en veldig fin skimmer/highlighter på kinnbena. Hvilken er det? Bruker du den samme til fest? Takk for svar 🙂

      1. Hei! Akkurat nå bruker jeg enten en fra Eva Garden, eller en fra Vita Liberata, Capture The Light, begge er supergode! Klem

    4. Så fin farge! Må nesten vise bilde av håret ditt hos frisøren neste gang, slik farge vil jeg også ha hihi:)

    5. Hei 🙂 For en utrolig flott hårfarge! Jeg skal til frisøren på tirsdag har lyst på samme farge som deg. Vet du hvilke farger hun har brukt?

      1. Heia, aner ikke! Bleket det, så tok hun en 9 et eller annet i bunnen og et clear skyll eller noe 😀 Hehe.. Jeg er så dårlig på sånt 😀

      1. Bleiking sliter på håret jo 😀 Men det er jo et valg man må ta 🙂 Det er jo bare å kure det masse. Mitt har klart seg fint <3

    6. Så fint! Jeg skal til frisøren i morgen og ønsker meg denne fargen. Kunne du spurt frisøren din om hva hun har brukt? Da hadde jeg blitt kjempeglad!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg