Hey blondie

Nå står middagen i ovnen, og vi har fullt besøk av hele familien. Skal servere innbakt kylling med grønnsaker, råstekte poteter og bernaisesaus. Etterpå får vi enda flere gjester, og da blir det bløtkake, sjokoladekake, skoleboller, gele og vaniljesaus. Så vi skal bli mette nok idag.

Jeg har tatt etterveksten min idag, og det kostet meg 59,-
Veldig greit og gjøre det selv synes jeg, i og med at det er så dyrt hos frisøren. Og det ble jo bra, så thumbs up for depend.

Og siden jeg nå har min egen naturfarge, er det enkelt å få ett bra resultat. Anbefaler ikke å stripe det hjemme om man har farget hår fra før.. Da kan det lett bli både rødt, orange og gult..

Siden jeg har mørk blondt hår til vanlig, lot jeg det virke i 40 minutter, for å få det lysest mulig.
Hva synes dere? Greit nok til å ha spart mange tusen. Hihi.

Nå skal jeg kose meg sammen med verdens beste familie.

Snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg