Herlige dager

God morgen! I skrivende stund ser jeg på at Gard coacher, og svømmerene trener. Selv har jeg trent styrke, fjerde dagen på rad! Digg og ha rutinene inne selv om man er på ferie, styrkerommet ligger rett ved siden av bassenget, så jeg føler ihvertfall at jeg har litt selskap. Shorts & sko fra Nike- elsker fargene! Gladfarger på trening hjelper på motivasjonen. Toppen er fra Cubus. Jeg har forresten helt glemt å fortelle dere om middagen jeg og Gard var på på torsdagskveld. Vi fikk anbefalt en restaurant litt utenfor byen her, og da vi kom dit var det for fullt til å få bord. Es Pinaret heter den. Visstnok måtte man bestille bord minst fire dager i forveien om det skulle være noe ledig. Men Gard skrudde på sjarmen og fikk oss inn, hihi! Det er nok den mest romantiske middagen vi har hatt så langt, fy søren for et sted! Et ektepar fra Tyskland som drev det ute i bakgården av huset sitt, maten var utsøkt og selskapet- det var perfekt! Ble en 3retters middag på oss. Kjempegodt! Et godt minne og ta med seg hjem! Fineste kjæresten min! Og en ganske lykkelig Lene… Kjolen er fra Cubus / Skoene fra Zara / Vesken fra Pieces. Nå er de ferdige med treningen her, og alle skal bytte hotell. Vi skal flytte til et hotell rett nede på stranden, så det blir digg. Gard har fri resten av dagen, så da får vi se hva lørdagen bringer. Klemmer til dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg