Herlige 1 desember

Ah, kun 23 dager til jul! Jeg gleder meg sånn. I tillegg våknet jeg av en sms fra pappa og stemor, de hadde tatt bilde av vår nyoppussede stue, pyntet med julegardiner og alt som hører til – gjett om jeg gleder meg til å tilbringe 7 dager hjemme i julen. Juleglede.

Nå har jeg og Malene stått opp, vi hører på julemusikk og koker egg til frokost. Perfekt start på dagen.
Dette var selvfølgelig det første jeg gjorde da jeg våknet idag.

Ha en herlig 1 desember.

Jeg liker dere godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg