Herlig helg!

God dag herligheter. Igår hadde jeg det rett og slett kjempekoselig, og idag var det tidlig opp på jobb. I kveld skal vi passe lillebroren til Rolf Ivar, Sander som er 9 år, så nå har vi vært og handlet masse godteri og leid 4 filmer, i kveld blir det bare kos, lørdagskos. Love it. Gleder meg til å slappe skikkelig av.


Outfit / BIK BOK. Sko / Roots.

Mange som lurer på håret mitt, jeg har fortsatt microringer fra Locks & Bonds. Skal snart ta de ut å bytte til clips en liten periode, bare sånn at håret mitt får hvilt seg litt. Venter bare på at de skal få inn fargene mine, tror de er rett rundt hjørnet nå. Fargene jeg har i håret er forresten ; 22, 16, 27 og 8. Jeg har 200 punkt, og synes kvaliteten er superbra! 

Siden jeg ELSKER haremsbukser (får aldri nok) var jeg på Cubus og kjøpte denne.


Denne fargen er så nydelig. 249,-

Jeg har virkelig ikke anelse på hva jeg skal pakke til Dubai. Jeg tror jeg må begynne imorgen allerede. Hei, det er jo bare 4 dager igjen til avreise, jippijippi!!

Nyt lørdagen videre kjære dere.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg