Herlig!

Åh dere ! For ett vær vi har i hovedstaden, helt fantastisk! Knall blå himmel og strålende sol, for en herlig følelse. Ganske kaldt enda, men har hørt rykter om 14 grader ut i uken. For en glede. Vårglede på ordentlig denne gangen? Jeg håper det. Gleder meg til å fylle terassen med utemøbler og fine lykter! Og ikke minst til å tilbringe masse tid her når det blir varmere i luften. Jeans BIK BOK // Skjorte vintage // Sko River Island // Veske Zara // Solbriller BIK BOK I skrivende stund sitter jeg på kontoret på miinto.no ,vi har nettopp hatt årets verste lyd-opplevelse, hvor alle ble sittende og tviholde seg for ørene. Holder på å installere alarm her, og plutselig gikk den av. Så nå hører jeg sånn ca ingenting . . Hehe – men da vet vi ihvertfall at den fungerer. Gleder meg til senere, da skal jeg handle inn til uken, jogge og sortere SKO! Tror jeg må på IKEA og kjøpe ny oppbevaring til skoene mine, oppbevaringen jeg har nå holder.ikke.. Hva gjør dere idag ?! Skole, arbeid og full fart?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg