Here we go




♥ Treningsklær fra Casall (Og nei, jeg trener ikke i denne shortsen på treningstudio for de som lurer på det, dette er en shorts jeg bruker hjemme innenfor husets fire vegger) Pakket med treningsklær til ferieturen i Dubai, desverre så fikk jeg aldri opp motivasjonen helt. Trente jo litt, men det var minimalt. Jeg er nok litt sånn … Er jeg på ferie, så er jeg på ferie. Fikk litt dårlig samvittighet siden Gard var så flink og både svømme, løpe å trene styrke, mens jeg lå på solsengen og slurpet deilige drikker og leste bok. Synes det var verdt det jeg. Skal jo tross alt bare kose seg på ferie ♥

Nå er det på høy tid og komme igang med treningen igjen, må jo være i god form til jeg skal til Portugal og surfe om 15 dager, iiiik? Opp med kondisen!! Frem til nå har jeg trent styrke samt gått mye på ellipsemaskinen, men idag tenkte jeg at jeg skulle prøve å løpe litt. Jeg hater å løpe, sliter virkelig med og finne motivasjon til det. Etter 10 minutter (og under de 10 minuttene) blir jeg så lei og umotivert. Noen løpeglade jenter her som kan gi noen gode tips? Jeg vil prøve å løpe 4 ganger i uken fremover, men tror jeg begynner litt og litt til og begynne med.. Ikke vits å kjøre hardt på, for så bli møkklei.. Gard sier de 10 første minuttene er de verste, og at det går automatisk etter det- så jeg får vel prøve meg på 10-15 minutter ida for å se om han lurer meg eller ikke, hehe. Babysteps, right? Deretter får jeg ta min daglige trakking på ellipsen, den liker jeg så godt. Men hadde vært fint og fått byttet ut ellipsen med tredemøllen. Det skal sies. Så jeg blir glad for tips? Løpe i naturen blir jo selvsagt aktuelt etterhvert også, men vil gjerne kombinere løping med styrke. Nå hopper jeg i treningstightsen og kommer meg avgårde, god treningsmusikk får være motivasjonen idag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg