Hennickehammars Herrgård

Hei, og god lørdag til dere ♥

20150815_102912I går kom vi til Filipstad, til Hennickehammars Herrgård. For et fantastisk sted, helt nydelig, idyllisk – rett og slett vanskelig å finne de rette ordene. Et vennepar av Gard, Thomas og Ellen – skal gifte seg om nøyaktig 1,5 time – så tenkte jeg skulle oppdatere dere før jeg hopper i finstasen. Gleder meg sånn på deres vegne!

Vi bor i et finfint gjestehus like ved selve herregården, over en bro ved en bekk og ved et stort vann, det er virkelig bare helt magisk. Var helt fantastisk å våkne opp her idag. Koste oss i går med grillmat utendørs, og idag har vi vært ute hele morgenen, spist frokost og lunsj, Gard har badet med noen av de andre, vi har vært ute i robåt og bare slappet av.

Her er gårsdagens antrekk //
Uten navn-1OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASko Kurt Geiger | Kjole Ganni | Veske H&M

Nå er vi klar for vielse og bryllypsfest! Ønsker dere en herlig lørdag!

5 kommentarer
    1. Jeg har faktisk fulgt deg helt siden du startet å blogge, og jeg må bare si at det er helt vanvittig hvordan du har stått på for bloggen og prosjektene dine! Du har så mange utrolig varierte og originale bilder og antrekk, og for meg er det virkelig dagens høydepunkt å sjekke bloggen din! Du er utrolig dyktig i det du driver med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg