@ Hendrix Hair

God morgen, og god helg ♥ Da var det dags og gjøre noe med håret igjen, synes det er så kjekt med noe nytt! Så nå sitter jeg i stolen på Hendrix Hair avd. Frogner hos flinkeste Elisabeth! Vi har noen planer, så jeg gleder meg til å vise dere. Jeg var faktisk litt på nippet til å gå over til brunette, meeeen jeg tror nok jeg hadde angret da . . Tror nok jeg blir blond en stund til. Ihvertfall litt blond. Her kommer dagens detaljer // Viser dere antrekket senere ♥ Igår feiret jeg og Gard at vi hadde vært sammen et halvt år, vi bestemte oss for at vi ville gjøre det hjemme. Jeg overrasket han når han kom hjem fra jobb. Hadde dekket bordet klart til 3-retters, kjøpt inn blåskjell, blåkveite og dessert- makroner og kake fra Paradis på Tjvuholmen. Han fikk gave av meg, og jeg var så heldig å få nydelige blomster fra han, snillingen ♥

Viktig å pleie kjærligheten, og ikke minst å feire den ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg