Hemsedal i mitt hjerte

Hei alle! Håper dere har det fint. Jeg åpnet faktisk ikke Macen igår, og det skal jeg innrømme var litt deilig. Fint og bare kunne fokusere på vennene og kose seg uten å tenke på mails og annen jobb! Jeg kan ikke beskrive med ord hvor gøy vi hadde det igår.. Etter å ha stått flere timer i bakken, tok hele gjengen seg en tur på afterski, jeg har aldri vært på afterski, så jeg hadde ikke så store forventninger. Men åååh dere, jeg kan med hånden på hjertet si at det var de 3 morsomste timene på lenge. Ubeskrivelig mye folk, bra musikk, dansing på bordene og .. ja, bare a lot of fun! Jentene koser seg! Dere skulle nesten fått stemningsbilde av hvor gøy vi faktisk hadde det, men bildene jeg har tatt var så uklare .. Etter vi hadde ravet fra oss på afterski, dro vi tilbake til leilighetene og spiste nydelig taco, og i 9 – tidien var det gledelig gjensyn med min kjære, Tone og Daniel. Så ble det en liten tur ut på kvelden også da.. Her går det i ett skjønner dere, hihi . . Lov å pynte seg litt på fjellet, utestedene her er jo helt insane!! Skjørt fra Style by Marina / Vest fra H&M / Topp BIK BOK / Jakke Zara. Guttene hilser, hihi. Begge single btw .. Om noen skulle lure :-* Kniiis Jeg prøver å være flink å oppdatere så mye jeg kan mens jeg er her, men jeg synes det er litt lite kommentarer og tilbakemeldinger fortiden . . Mister liiitt motivasjonen på.en.måte.liksom :-* Jeg vet jo at dere er der, men det er så koselig å høre fra dere! Nå er det forresten ikke lenge til jeg har bursdag ! IIK, i kveld skal det feries! Nå skal jeg hoppe inn i skiklærne, gleder meg til å puste inn deilig fjelluft. Skrives senere sweethearts.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg