Hemsedal here we come!!

GOOOOD MORGEN fra Osloby! Jeg sitter klar og venter på to kompiser som kommer fra flyplassen nå, vi + Malene skal ut og spise lunsj før vi setter kursen avgårde mot Hemsedal. Jeg har pakket ferdig, og jeg mener det .. Dere hadde fått sjokk .. Hahah, èn person, og 3 (!) bager! En med uteklær, en med dyne og pute, og en med klær klær og atter klær. Jeg er gal. Heldigvis så har vi bil. Puh, blir mye mindre stressende meg én gang da. 4 dager liksom, trenger ikke så veldig mye da .. Men, ja .. Jenter er jenter :-* Litt dårlige bilder, men jeg har pakket ned kameraet og har igrunn pittelitt dårlig tid. Men måtte jo innom og si hei til dere, og ikke minst ønske dere en superfin torsdag! Her i Oslo skinner solen som bare det, så jeg tenkte vi skulle gå på Olivia og sitte ute under varmelampene. Koselig! Skrives fra Hemsedal!! Klemme på alle :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg