HEMMELIG JULESALG HOS NELLY.COM

GOD JUL TIL ALLE MINE VAKRE, FINE, SNILLE, SØTE OG GODE LESERE! Jeg er så glad for at dere leser bloggen min, og evig takknemlig ikke minst. Dere er fantastiske. Jeg og lillesøster ligger i hver sin ende av sofaen og knasker på godteri som vi fikk i julestrømpene. Vi har pakket oss inn i store, gode dyner, og titter på den herlige julefilmen The Santa Clause. Snart er det julefrokost med de beste etterfulgt av Askepott, og deretter gravstedet. Så blir det bare julekos resten av dagen. Min julegave til dere er koden til Nellys julesalg! Dere skal få tilgang til julesalget før ALLE andre!!! WOOP WOOP, GO MAD sier jeg bare, and hurry up før alt det beste blir tatt. KLIKK DERE INN HER, for å komme til julesalget! Bruk kode LENE for å komme til salget. Dette er eksklusivt bare for dere, og salget åpner ikke før 26. desember for allmennheten. GOD JUL hjerter!! Dere betyr mye for meg :* Håper dere får en strålende julaften sammen med familiene deres.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg