Helt rått

Jeg måtte ringe Rolf Ivar igår, og fortelle han at jeg dessverre er blitt forelsket i noen andre. Ja, de som var på RIHANNA konserten igår skjønner godt hva jeg mener. Jeg tror jeg er forelsket i den dama der, FY SØREN hun er så HOT!! Og så utrolig RÅ!!! ( Mener selvfølgelig ikke forelsket på ordentlig da, men dere skjønner hva jeg mener. ) HIHI. Ble faktisk sittende og “måpe” første stunden av konserten, rett og slett helt satt ut av hvor bra hun faktisk er! Skjønner godt at hun er kåret til verdens største kvinnelige artist, for det er akkurat det hun er. Tvert gjennom perfekt!!! Jeg har alltid elsket Rihanna, hun har ikke èn dårlig sang, elsker alt hun lager, og hun fremfører det på en ubeskrivelig bra måte. Kan nesten ikke beskrives!! Jeg har bare èn ting å si .. HYYYYYYYYYYYYYYL!!! Beste konserten jeg noen gang har vært på!! Hun er SÅÅ fiiin!! Og kuuuul! Gitaristen var også helt FABELAKTIG. Hun synger fantastisk bra live!! Jeg har filmet masse til dere! Men satt litt langt unna.. Men, dere hører stemninga, weee! http://youtu.be/Cy5CD6X55sQ Flere som var der? Bra ikke sant? Selv om VG bare gav henne en 4’er. Tror ikke jeg er helt enig i det, altså. Idag drar jentene hjem, buhu. Men jeg har både møter og photoshoot på agendaen idag, så det kommer til å gå i ett. Vinneren av Nelly konkurransen, får dere vite ikveld. Nyt mandagen, hjerter :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg