Hello Saturday

Hei solstråler ♥ Fridag, og våknet av meg selv halv ni. Tenkte jeg skulle sove litt lengre idag, men neiida. Jeg har ihvertfall massevis av energi, så nå er planen er å vaske hele leiligheten, bake brød og avslutte med litt metime i sofaen med dynen og en god film. Det er så utrolig deilig når man har fått gjort unna husarbeidet og kan lene seg tilbake med god samvittighet, er dere ikke enige?  Igår var vi som sagt på Moods visningen på Chateau neuf. Tok med meg guttene, Gard, Christian og Alexander- og det var supermorro det. Vi koste oss! Jeg og Gard tok tidlig kveld, kjøpte med oss mat og kom oss i seng rett etter 12. Han skulle på morgentrening, så deilig å være litt uthvilt. Moods gutta er jo bare så flinke, de lykkes virkelig- og det er gøy å se! I tillegg gikk kompisen til Gard og Alex på visningen, Lavrans- så det måtte vi jo få med oss. 

♥ Ha en deilig lørdag! Vi har ingen planer, og det føles herlig! Vi får se hva dagen bringer. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg