Hello Mari jacket

Hei dere ♥ Var oppe før 8 idag også og fikk sendt avgårde varer til dere, og nå fikk jeg nettopp inn 6 kolli med påfyll til Styleway, blant annet Mari jakken! Hoho, nå blir det mange glade sjeler der ute. Fikk desverre ikke så mange som jeg hadde håpet på, men jeg får inn flere om ca 2 uker, både i grå og i plommerød også! Så det er bare å glede seg. Førstemann til mølla, og jakkenene finner dere her : Creme / Beige. I tillegg har Fiona skirt også kommet inn, endelig! Lysegrått her / Mørkgrått her. Charlotte jacket kom også inn idag, desverre ikke i lysegrå! Det har skjedd en misforståelse.. Vet mange av dere har ventet på den, men skal absolutt bestille den på nytt asap. Uansett, så kom den i beige og i mørkegrå, superfine begge to. Skal i studio å ta bilder av de imorgen, så da legger jeg de ut da . . Men her er en liten smakebit ♥ Var de ikke fine?! Nå skal jeg bestille inn enda mer varer, lage system på “lageret” mitt (altså i kassene på soverommet, hihi) også skal jeg hive meg i dusjen, spise deilige pinnekjøttrester fra igår (jaaada, jeg slo til med pinnekjøtt igår, MMMM) også skal jeg på lanseringsfesten av tingjegliker.no på Onda klokken 19.00. To gode venninner av meg lanserer snart, og jeg gleder meg sånn på deres vegner! Ha det FINT så lenge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg