Hello Curly Sue

Uten navn-6JA til krøller! Og ja til annerledes krøller denne gangen. Jeg elsker å prøve nye ting, og denne gangen var det krøllene som fikk seg en forandring. Fra normale krøller (som jeg alltid pleier å ha) til ordentlig små, sprett krøller! Nesten som en liten mini-afro. Synes det var godt med litt forandring!

How to :

♥ Her trenger du en tynn krølltang / krøllstav (Jeg bruker Mast sin, Vol 1)
♥ Del inn håret i lag, da blir det enklere å holder styr på
♥ Krøll helt ned i hodebunnen, og bruk ytterste del på krølltangen for å få mest mulig sprett på krøllen
♥ Ha i hårolje, og børst krøllene ut før du samler de igjen med hairspray

Boom – så er du Curly Sue i noen dager til du vasker håret igjen. As simple as that ( selv om det tok meg 45 minutter å krølle det da.. Tålmodighetsprøve delux 😀 )

Desktop22SMIL Lene

5 kommentarer
    1. Hei – nice med krøller ;-)Kunne du laget ett blogg innlegg med hudpleie og treningsrutiner? Merker etc? Du ser alltid så fresh it og jeg er på jakt etter noe nytt selv ;-)Synes bloggen dun er blitt bedre det siste året… x følger deg mer nå… mer voksen ! Thumbs up! 🙂 konkurransen med gavekort til alle var mega… ! Nye briller snart bestilt – blir mamma I slutten av mnd så hva er bedre med noen frese briller til å gjemme trøtte øyne bak – til nesten 50% – da går det liksom Ann og se bra ut 😉

    2. På så godt som alle bildene jeg har sett av deg (også på Cath og Annette sin snapchat) har du jo halve ansiktet dekket av håret..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg