Hello!

Rise and shine beauty’s! Håper alle har en knallstart på fredagen. Jeg er i superhumør og klar for HELG! Nå har jeg fått unnagjort litt hjemmekontor, og tenkte meg en liten tur til byen. Se om det finnes noe fristende i butikkene som jeg kan ha på meg ikveld! Rolf Ivar skal på guttekveld, så da drar jeg ut sammen med jentene! Imorgen skal vi ta det fullstendig med ro, og bare kose oss. Må se om ikke vi finner veien til matbutikken også idag, fylle opp kjøleskapet til helgen. Jeg tenker POTETBALL (eller komler) som noen av dere sier. Så skal jeg og mannen ta et etterlengtet bad i Jaquzzien for å lade opp til kvelden. Glede seg!! .. Ut og teste ny skoene! .. IHI! Fiiine! Shorts Levis // Sko J.C // Skjorte Ellos // Topp BIK BOK // Smykke Dorothy Perkins // Klokker herfra (annonse) Igår hadde jeg forresten er supergøy kveld ute sammen med jentene! Jentevorspill, quiz og så byen. Ah ja – det var gøy. Kjekt å henge med Ålesundsjentene igjen, iiha! Kjole & armbånd BIK BOK // Veske Zara // Sko J.C Ute regner det KATTER, huff for et høstvær.. Best å finne frem paraplyen :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg