Helgen

Hei dere, og riktig god mandag ♥ Her kommer en noe sen oppdatering fra meg- da jeg rett og slett ikke hadde tid til å oppdatere dere igår, dagen gikk i ett med bunadstryking, frokost på 1-2-3, en vellykket dåpsfeiring av fineste fadderbarnet, og reise hjem. Nå vi endelig kom inn døren hjemme ble det prioritert mat, en dusj, og en liten time på sofaen (der jeg selvfølgelig sovnet) og så rett i seng. Håper dere kan tilgi meg, hehe ♥ Uansett, her kommer et langt innlegg som plaster på såret. Vi skulle jo ta 12.10 flyet fra Oslo til Ålesund på lørdag, hadde planer om å vise Gard byen, spise lunsj, nyte hotelltilværelsen- og ja. Men hva skjer? Jooo, Norwegianflyet blir først én time forsinket, så tre timer forsinket, og som om det ikke holdt – FIRE timer forsinket. Altså… Det er så fryktelig irriterende når sånt skjer, men man er jo maktesløs og kan ikke gjøre så mye med det. Vi kom frem såppass sent at vi dro rett fra flyplassen og hjem til Henriette, Egil og hennes foreldre som hadde stelt i stand den koseligste grillmiddagen, hadde en sååå fin kveld! Kom oss ikke på hotellrommet før klokken var blitt over 12, og til vår store overraskelse hadde vi fått en helt fantastisk suite, med champagne, stue, separat soverom, svæært bad og en utrolig stor terrasse med utsikt over sjøen + byen. Gikk et sukk gjennom oss da vi innså at vi egentlig bare måtte komme oss i seng, og ikke hadde sjangs til å nyte det nydelige rommet. Fikk to stressfulle timer på morgenkvisten da, haha! Men vi koste oss jo likevel såklart, og hit vil vi tilbake!! ♥ Vi bodde på Quality Hotel Waterfront, som etter min mening er Ålesund’s fineste og mest freshe hotell. Det er også det nyeste! Jeg har bodd her tre ganger før, og kommer alltid tilbake. – Nighttime – – Daytime – 

Oppholdet er sponset. Så var det duket for dåp av det snilleste dåpsbarnet noensinne, han sover omtrent hele tiden- lille nusselige, jeg dåner hver gang jeg ser på han. Og er så stolt over at jeg har fått vært fadder på han ! ♥ Vi feiret dåpen til Noah på vakre Alnes, nærmere bestemt Alnes Brygge. Et lokale som foreldrene til en venninne av meg, Helle- har bygget. Helle har stått mye for innredningen og jeg er bare helt målløs! Det er noe av det fineste jeg har sett på lenge. Og perfekt for sånne type feiringer, i tillegg til bryllup o.l .. Og så så toppmoderne! L O V E it. Helle! Jeg har tatt mye inspirasjon her til et evt hus i fremtiden, så takk ♥
Bunaden var selfølgelig på ♥









En fin dag, med mange minner ♥

Nå ble det mye skravling på meg her, har så mye på hjertet, hihi. Men jeg får komme meg igang med alt jeg har på to-do listen min idag, it’s loooong.  Tusen takk for så mange hyggelige kommentarer på konkurransen jeg hadde i helgen, dere er så gode. Har kåret to vinnere, og de har allerede fått mail. Gratulerer Silje og Siri!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg