Helgen med de beste

God morgen fra godstolen ♥ Henriette, Egil, Erik, Maria, baby og jeg er på hyttetur på Bjorli. Ca 5 timers kjøring fra Oslo. En ordentlig kvalitetshelg med de aller beste og et nytt tilskudd til familien ♥ Verdens nydeligste lille baby! Det er så stor stas å få være med han, og i skrivende stund sitter jeg og venter på at han skal våkne så jeg får kooose!

Denne helgen har vært veldig etterlengtet, og så deilig! Energipåfyll og søvn til de grader – så deilig. På fredag når vi kom opp disket Egil opp med deilig viltgryte, i går ble det ostesmørbrød på bålpanne til lunsj (er så HYGGELIG!) og så lagde jeg hjemmelaget lasagne med masse deilige oster på til middag. Vi har bare kost oss, slappet av, kost med baby og skravlet. Elsker å være sammen med denne gjengen. Familie ♥ Her kommer bilder fra en deilig helg!

Morgenstund ♥
Kokoskaffe på hyttetur, mmm ♥

Lunsjtime. Dette er så hyggelig! Lage mat ute!   

Håper dere også har hatt en herlig helg ♥

6 kommentarer
    1. Fint innlegg 😀 Jeg har et spørsmål som ikke har noe med dette å gjøre, men kan jeg spørre hvilken str du har i ditt ikoniske ganni skjørt?

    2. For en koselig helg du har hatt og så fine stemningsfulle bilder!!Tid sammen med Familie og Gode Venner er Gull verd!!Ha en kjempefin uke Lene og gleder meg masse til leopard kjolen jeg bestilte fra kolleksjonen din kommer!!:))

      1. Ja, virkelig <3 Det er det beste! GOD uke til deg Guro. Åh så gøy du har bestilt den! Jippiii! <3 Håper du blir happy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg