Helgen

Hei dere, god søndag fra sengen. Er så deilig og kose seg under dyna med en kopp kaffe og ta livet helt med ro! Beste med helg, spesielt om man ikke har planer på morgenen. Jeg har rundstykker i ovnen som jeg mekket sammen før jeg snek meg under dyna igjen.

Protein-rundstykkene som er så sunne og gode! 200 gram cottage cheese, 2 egg, 1-2 ts bakepulver, salt og såppass med haveregryn at du får en tykk røre. 20 minutter i ovnen på 210 grader ♥

På fredag ettermiddag var jeg på Barrys etterfulgt av middag med Maria, hjemme tidlig og i seng før 22, så deilig. I går inviterte jeg med jentene på lunch på Theatercaféen, det er en av de fineste lørdagstingene jeg kan gjøre. Er så kos. Vi var fem jenter til lunch og etterpå tok vi en tur innom Continental for drinks der.

Mmm Club Sandwich’en og Avocado Toasten anbefales.


Er så uvant for meg å ha håret opp! Det gjør  jeg aldri lengre.. Prøvde noe nytt i går, da! Hadde pumps i vesken for jeg synes det passet så fint til antrekket med jeansen og genseren.

Jeans Levi’s – pumps YSL, den søste scrunchien er fra Gina Tricot og genseren er Balenciaga

Det snør og snør og snør om dagen i Oslo, har vært skikkelig kaldt ute. Men nå er det litt bedre temperatur så jeg og Marie skal ta oss en skitur i deilige marka snart. Det blir fint ♥ Er så godt og komme seg ut i snøen, hepp hepp!

42 kommentarer
      1. ÅÅÅh tusen takk Stine <3 Ja, men det var den siste. Vet ikke om de får den inn igjen, men kanskje?? <3

    1. Du er kjempefin, og er (og har vært i mange år) en stor inspirasjon! Hvilken leppestift bruker du her?

    2. Så nydelig med håret opp
      Liker så godt innleggene dine men savner hyppigere oppdateringer. Forstår om du ikke ønsker prioritere bloggene så hyppig mer men kan vi forvente mer eller er dette den nye deg? Bare spør fordi det er et savn intet annet forstår absolutt behov for andre prioriteringer etc og kun godt ment er så nyskjerrig på hva du egentlig gjør om dagen når innleggene blir færre.

      1. Hei Marie, tusen takk! Litt uvant, hehe. Det er så hyggelig og høre – sånne tilbakemeldinger er gull. Jeg har egentlig ikke noe bedre svar på det enn at jeg føler at jeg vil skrive når jeg har noe å dele, om du forstår? Det føles så mye mer naturlig når skrivingen “går av seg selv” på et vis? <3 Så har jeg litt andre prosjekter på si som kanskje også tar opp tiden litt <3 Men jeg skal prøve å være litt flinkere 🙂 Stor klem!

    3. Hei Lene.
      Du stråler!:) Vakker er du!
      Jeg har blitt hektet på Sensai etter tips fra deg,så tusen takkJeg lurte på…rougen din på bildene her…så fin farge! Hva heter merket og fargen ?Klem fra Pernille

      1. Hei Pernille! Takktakk 🙂 <3 Sensai er så bra! Her har jeg bare solpudder (palette fra Nyx, den mørkeste fargen) 🙂

    4. Hei! Du ser bare bedre og bedre ut, Lene hvilket medlemskap har du på barrys? Eller bare tar du enkelttimer?

      1. Hei, den selges blant annet på Beauty Skin Frogner- og på nett tror jeg. Ligger på rundt 800,- <3 ELSKER den!

    5. Hei Så utrolig fin på håret. Er det tape extensions du har nå og hvordan er det å ha håret bak med extensions i? Hvilken erfaring har du generellt med tape? Vurderer å bare sette i front da jeg har tynt hår der.

      1. Heia, tusen takk! Jeg har tape! Det går fint, frisøren min setter det i riktig retning slik det ikke er noe problem å ha det opp 🙂 Veldig happy med tape! I front er veldig fint, det hadde jeg da jeg hadde kortere 🙂

    6. Elsker stilen din!<3 På instastory i Dubai hadde du et skjørt som var litt glitter/shimmer i, hvor er dette fra? 🙂

    7. Du er så utrolig flott Lene. Elsker bloggen og du er så ekstremt inspirerende
      Jeg lurer på en ting; selvesoverommet ditt utenom badeavdelingen hvor stort er det?
      Det så ikke sånn super stort ut med tanke på hvor du hadde parketten. Jeg holder på å innrede et soverom, men det er bare 11,5 m2. Så synes jeg du hadde det så fint og egentlig romslig. Men kanskje soveavdelingen din er mye større?
      Stor klem

    8. Heihei! Lurer på noe angående den hvite «tjukke» genseren ble spilt fra HM trend:-) Klør den eller er den behagelig? Er veldig sensitiv på sånt og ikke så glad i at ull stikker haha. Hadde blitt super glad for svar:)

      1. Hei! Mmm, kan ikke helt huske at den klør faktisk! Det hadde jeg nok tenkt over isåfall 🙂 Den er så fin!

    9. Hei, bare lurer på hvor lenge har du bodd i den nye leiligheten din nå Lene? 😀
      Den er så fin! Har du planlagt noe nytt i nærmeste fremtid, og vil du ta med deg oss på samme prosess? 😀

      1. Hei, siden oktober 2017 🙂 Hehe – vi får seeee hva fremtiden bringer 😀 😀 Har noen morsomme planer på lur. Dere får selvsagt bli med! 😀

    10. Du har alltid så lekre leppestifter. Ikke rart denne falt i smak, da det er min egen favoritt 🙂 Hva med å lage et innlegg om favorittleppestiftene dine med bilder? Tror en god del av oss hadde satt pris på det, da det oppleves som en litt håpløs jungel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg