Helg- og nymalt leilighet

Annonse i samarbeid med Flugger


God fredag ladies ♥ Når jeg kom hjem fra Frankrike, kom jeg hjem til nymalt leilighet. Jeg var så utrolig spent på hvordan fargen var så jeg turte nesten ikke gå inn i stuen, det ble med lukkede øyne faktisk. Men åååhhh når jeg åpnet de fikk jeg den umiddelbare følelsen av at YES – det kunne ikke blitt finere. SÅ fornøyd!

Jeg har fått hjelp av Flugger til å mikse min egen farge som jeg har valgt og kalle Soft Fall. Det navnet synes jeg passet så fint til denne fargen. Nå går vi høsten i møte, og lune, naturfarger synes jeg er så innmari delikat og varmt. Den er så fin i dagslys og på kveldene er den helt magisk. Jeg kan ikke få sagt nok hvor fornøyd jeg er med dette valget. Fargekode ; IN-893 Soft Fall fra Flugger. Og jeg har helt matt.

Viola! Fra hvitt – til sandaktig kamelfarge ♥
Super super lekkert synes jeg. Fint til hvitt, til svart, til gull.. Og generelt så passer den helt perfekt til møblene.

Nå er jeg spent på å høre hva DERE synes?

22 kommentarer

Siste innlegg