HELG!

Hei vakre lesere! :-* I skrivende stund sitter jeg i bilen sammen med Anniken og venter på fergen, fant plutselig ut at jeg skulle ta meg en tur hjem til familien og veninnene. Min kjære ble igjen i byen, men imorgen er det kjærestetid på høyt nivå, gleder meg allerede! Her er det full storm, og jeg er allerede litt bekymret for fergeturen. Vuggetivuggeti.. Sorry sen oppdatering idag. Hadde jeg egentlig fri, men ble sittende i mange tiiimer med jobb som plutselig dukket opp, men nå – helg. Jeg har invitert jentene hjem i jaquzzien i kveld, så blir det vel en liten tur ut på bygda etterpå, i styggeværet. Skulle lage innlegg til dere ang blitsen også, men fikk ikke tatt de bildene jeg hadde tenkt pga dårlig tid. Her er ihvertfall blitsen jeg kjøpte. Jeg har ett Canon D600, og denne blitsen fra Sigma tror jeg passer både til Canon, Nikon og Sony. Uten at jeg vet det helt sikkert. Kjøpte den hos Elkjøp, og betalte 1800,- for den. Men åhååå – det var verdt det! Den kan stilles fremover og oppover, bortover og ja .. I alle vinkler, og jeg har ikke fått testet den skikkelig ut enda. Men før jeg sprang ut døren idag, fikk jeg Rolf Ivar til å ta noen test bilder, hvor jeg stilte blitsen ut til siden, hehe .. Ble litt … LYST men. Og overhodet ikke bra! Haha, men synes likevel det er litt morsomt og eksprimentere. Fikk tatt ganske mange fine bilder igår, både inne og ute. Skal nok få lært meg skikkelig med den i løpet av helgen. Nå skal jeg på babybesøk, og deretter spise fars deilige middag. Mmm, kosekosekoseseg. Håper dere har en fin start på helgen :-*  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg