Hektiske dager

Heiiiii dere! Hurra, jeg har pakket varer siden tiiidlig i morges!! Julaften på forskudd, knis! SÅÅ glad for at dere liker plaggene fra Styleway, dere aner ikke. Nå kom jeg nettopp til kontoret hos miinto.no nå, og skal lage adresselapper til alle de 120 ordrene jeg har fått inn! WOHO, jeg er SÅ fornøyd og glad. Prøver å sende ut varene så fort som overhodet mulig, men det er mye jobb! Men dere får leveringene deres så fort som mulig altså, jeg jobber på! Og så må jeg bare beklage dårlig blogging for tiden, men nå er det fullt fokus på butikken min. Kommer sterkere tilbake snart.. Elsker denne pelsjakken, herfra / skjørtet er herfra / tskjorten fra Cubus Og beklager for at jeg også er dårlig på å svare på kommentarer om dagene, men jeg har knapt tid til å spise, så svar kommer når ting har roet seg pittelitt. Hihi. SMAAAASK til alle dere fine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg