Hei OSLO!

Jeg er TRYGT fremme i hovedstaden igjen, flyturen gikk over all forventing. Selvfølgelig var jeg nervøs, men gikk mye bedre enn jeg hadde trodd. Splitter nytt fly, gratis wifi, nyeste musikken på ørene og fifty shades of grey. Og i tillegg hadde vi nydelig flyvær. Puh, så glad jeg var når vi landet. Men det er viktig å ta seg mot til å gjøre det man frykter mest, for å overvinne frykten, ikke sant? JA! Kom til Oslo rundt kl 11 idag, kom til pådekket frokostbord. Henriette hadde laget ferske rundstykker til jeg kom, koselig velkomst! Så har vi vært en liten tur på posten og henten halloweenkostymet mitt (hiiihi,) og så har vi handlet mat til kvelden. Jeg skal diske opp med biff og soppstuing til Malene, Henriette og Egil. Senere skal vi ut en tur, jeg skal på vorspill sammen med søteste miintojentene, og så skal vi alle møtes på byen etterpå. Lørdagsglede! Jakke fra & Tights BIK BOK / Genser Gina Tricot / Studded spikes Jeffrey C / Veske Cubus Håper dere har en deilig lørdag, og ikke minst fint vær. Her pøser det ned!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg