Hei Oslo!

GOOOOOD MORGEN! Våknet av kjæresten som vekte meg klokken 07.00 . . Ekstra vanskelig å stå opp idag siden jeg har drømt om Maldivene. Hvem vil vel våkne opp av en sånn drøm? Men nå er kofferten- og jeg klar for å ta 9 flyet tilbake til Oslo. Idag får jeg besøk av min aller beste Helen som skal være hos meg HELE uken! Glede på jord. Kjenner det er litt vanskelig å reise fra Rolf Ivar igjen, skulle gjerne tatt han med meg. Men – jeg skal hjem igjen om litt over én uke, og da er det duket for fire dager i Stockholm og 10 dager i Maldivene. Fint å ha noe og se frem til! Og denne uken er det kvalitetstid med venninnene mine – vi skal kose oss ihjel! Ønsker dere en herlig start på uken. Nå må jeg løpe ut døren her, Rolf Ivar kommer og henter meg! Skrives i Oslo ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg