Hei Harry-tur!!

Håhå, dere! Idag skal jeg, Lisa og Anette på HARRY tur til Sverige!! Vi kjører snart, og jeg er så klar for å haaaaaamstre!! Harry-tur på svenskegrensa minner meg sånn om før i tiden. Ah, memories. Familien Orvik på bobiltur, alle barna trykkt inn i vinduene når vi passerte grensa.. SÅÅÅ spennende synes vi! Og ikke minst, vi var GAL da vi endelig kom oss inn på godtebutikkene. Kjøtt, ost og alt annet var helt uviktig. Vi skulle ha GODTERI, i kilosvis med speilegg, tyggisrør, og alt annet godt. Ahh, jeg glemmer det aldri. For en god følelse og sitte med så mange fine minner. Vi var ofte på Svinesund på vei til campingplasser i Sverige, og jeg har faktisk ikke vært på Svinesund siden den gang. Så idag håper jeg at minnene kommer skikkelig tilbake til meg. Ihi.. Åhh familien min, jeg savner dere <3 Gleder meg til jul ! Chill idag, siden jeg skal kjøre ett stykke frem og tilbake, heldigvis med det beste følget, ihi!! Jakke Zara // Genser BIK BOK // Skinntights Cubus // Lue Carlings Ps .. Nå har jeg fått 15 bilder av Julie, og har allerede laget forhåndsinnlegg, så bilder fra shooten kommer senere. Mens jeg forhåpentligvis springer rundt inne på Systembolaget og haaaaaandler! Hej då tjejor!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg