Hei hå, nå er det jul igjen

Ferdig med gavene for i år! Jeg er til og med ferdig med å pakke de inn, hurra! Så nå skal jeg pakke kofferten til jeg reiser hjem i morgen. Jobb først, så kjører jeg etter jeg er ferdig.
I kveld skal jeg faktisk ut! På en onsdag, det er ikke vanlig for min del. Men det er så mange som skal ut, og ikke minst mange som er hjemme på juleferie! Tror det blir en særdeles koselig aften.

Dagens outfit..

Hehe, jada – jeg vet jeg er rar..
Genser H&M / Bukse BIK BOK (Higher Angel heter den…) Sko / Nelly

Ser dere forresten at håret er blitt liiiitt mer fyldig? Litt.. ? Hihi.

Åh, jeg må vise dere julekurven jeg og familien min fikk av min svigerfar.

Snilling!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg