Hei fra Gøteborg!

Reklame – inneholder en affiliatelenke


Hei dere ♥ I skrivende stund sitter jeg på hotellet i Gøteborg for å oppdatere dere litt! Dagene går i ett nå før ferien, og jeg rekker knapt å tenke over neste gjøremål før det er rett foran meg, så nå er jeg plutselig i Gøteborg! Jeg er her med agenten min Viola, vi har litt jobb å gjøre her i morgen – og vi starter såpass tidlig at vi valgte å ta en natt her. Så som klapp på skulderen (før vi i det hele tatt har startet på jobben….) så skal vi ut å spise og kose oss på Toso. Det skal visst være veldig bra, så nå skal vi spise deilig asiatisk i solen før vi legger oss, og lader opp til i morgen!

Fant verdens søteste linkjole på H&M Trend idag som jeg valgte å kombinere med superchunky sneakers. Det er ikke helt likt meg, men jeg tror jeg digger det! Skoene er herfra – vesken fra Farrow

Nå skal jeg skifte til t-shirt, skjørt og hvite høye sandaler – de er så fine, så de gleder jeg meg til å vise dere. Magen er så sulten og jeg har superlyst på deilig asiatisk! Håper kvelden deres er fin!

LOVE!

13 kommentarer
    1. Hei Lene ! Jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe en svart eller hvit VIPP pedalbøtte også mener jeg at jeg har sett at du har en i svart men jeg har lett meg i hjel og finner ikke bilde av det.. er det jeg som har sett det et annet sted?

    2. Synes det er så urkomisk når du sier “før ferien”… du har jo reist og kost deg det siste året jo. GOD FERIE!!!

      1. Ha ha ….. Vel. Sommerferie da. 🙂 Så mange ferier har jeg faktisk ikke vært på. Til mitt forsvar … 😀 Mange av reisene har vært jobb, eller 1-2 netter og full fart 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg