Hei, fine bloggen!

Så deilig følelse å være så fornøyd med den nye bloggen. Og tusen takk for fine tilbakemeldinger, kjempeglad for at dere liker den. Kvelden så langt har vært så fin. Jeg og Rolf Ivar har vært på middagsbesøk hos min kjære lillesøster Anniken, hun bor i blokken ved siden av oss, for de som ikke visste det. Min stemor Sissel er også i byen – så vi har kost oss med nydelig middag og dessert. I tillegg har vi rukket og vært hos svigers og slått av en prat også. Viktig å prioritere familiene sine. Nå derimot har jeg prioritert meg selv, og tatt en lang og varm dusj. Jeg har til og med tatt meg tid til å lakke neglene med min nye mintfargede neglelakk. Selv om jeg ikke brukte så lang tid som dere ser. Litt utforkjøring her og der. Får vel gå over med ett lag til .. Men søt farge da? I tillegg har jeg laget nydelig smoothie til kveldssnacks. Idag ble det en blanding av blåbær, jordbær, ananas og vanilje youghurt. Ser forresten at mange skriver dere har problemer med å lese teksten på bloggen, fordi reklamen på siden dekker over. Jeg har prøvd å lese bloggen både via mac’en, iPaden og iPhonen, og her fungerer det helt fint. Så jeg vet ikke helt hva dette kan ha seg. Uansett, så har jeg sendt mail til nettavisen nå, så dette skal vi få orden på. Det viktigste er at dere er fornøyde, og at bloggen fungerer optimalt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg