Heaven & laces

Annonse

Og en liten hilsen fra heeelt fantastiske Tulum ♥

 

HALLOOO jenter. Nå er det faktisk på tide med litt undertøy på denne bloggen. Jeg ELSKER fint undertøy, og går alltid for det lille ekstra. Man føler seg jo SÅ vel når man har undertøy man kan være stolt av?! Jeg mener .. Man vet jo aldri hva/evt hvem man møter på, haha! Alltid forberedt. Neida. JO DA. Jeg skal ærlig innrømme at undertøys-skuffen min OFTE trenger seg en real overhaling av keep – toss! Og at jeg må lære meg å vaske det fineste undertøyet i vaskepose slik det holder seg fint lengre. Fine bh’er under oversizede blazere, see-through topper og alt annet som «uskyldig» viser undertøyet er et must. Og ofte spør dere meg faktisk om hvor jeg finner undertøyet mitt. Vi er da alle opptatt av fint undertøy, hæ? Jeg koser meg ordentlig mye med å bestille undertøy for det gjør jeg som regel på nett, og gjerne på MyMuse, de har så mye fint! En norsk undertøysbutikk på nett.

Bh / Korset her 

Når det kommer til bh’er velger jeg alltid varianter uten innlegg i, jeg HATER push-up, og kan ikke huske sist jeg hadde det på. Det aller, aller fineste som jeg alltid ser etter – er bh’er med blonder og spile under, gjerne litt gjennomsiktig og med en eller annen detalj som gjør at den blir ekstra hot. You feel me? DET er hot (hvorfor bruker jeg så mye capslook?)

Når det kommer til truser, elsker jeg den «brazilian» varianten, eller «string» som ikke er tynn string, om dere skjønner. Det må være kant eller noe spennende som skjer, så er jeg også veldig glad i «vanlig» truseform så lenge den er sexy. Synes det er veldig fint og pent og alt som kan få rumpa til å se best ut er hjertelig velkommen i mitt hjem for å si det sånn.

Bh her

Så er det jo alltids greit å ha noe annet snadder på lur i skuffen, haha! Greit å overraske litt i blant, og gå litt utenfor det «normale» – hverdagsromantikk er viktig jenter. Alt til sin tid, eller situasjon om man kan si det sånn! …

Body her

Jeg er en morgenkåpe-jente, og det første jeg gjør når jeg står opp (uten unntak) er å slenge på meg en morgenkåpe. Her, i denne posten ser dere kvelds og helgevarianten, for ellers bomser jeg rundt i en som ikke er like så fin som disse, hehe. Alltid deilig å ha litt pene og delikate blondeting i heimen. Amen to that!

På alle disse goodisene og enda mer goodiser får dere faktisk -25 % på ved å bruke kode “lene25”. Og koden varer ut Mars.

Nå skal jeg nyte solen, i bikini – ikke i undertøy! Men jeg kan opplyse om at MyMuse også har badetøy!


Og ps! HEI!!! Herlighet, har det så utrolig magisk her i Tulum. Ord kan ikke beskrive, og det mener jeg virkelig. Jeg kommer ikke hjem igjen, hihi. Dette ER paradis på alle tenkelige måter. Jeg elsker å tusle rundt barføtt, uten sminke, bade, sove, spise, sole, sykle, nyte. Og jeg gleder meg til å dele alt med dere også, for er det et sted dere må reise i fremtiden – så er det nettopp hit.

LOVE og stor klem!

15 kommentarer
    1. hot mama! Dukker du hodet under vann med extensions? lurer på hvordan man kan unngå å se helt teit ut ved bading og når de blir våte 😛

    2. Tulum ser helt magisk ut, blir så reisesyk av å se alle disse snappene dine. OMG, jeg trenger sol og varme nå. La sommeren komme fort. Kos deg gløgg ihælg og bare NYYYT.
      Har hørt rykter om at MyMuse har mye fint og bra. Er de normal i str? For pent, sexyy og fint undertøy er så undervurdert. Tror jeg må handle noen godbiter.

      1. Åh ja, har kost meg sånn! 🙂 Du må dit en gang Lisa 🙂 Krysser fingrene for at våren komer nå snart 🙂 Ja, jeg synes størrelsene er helt normale! Klem

    3. Så flott du er , Lene 🙂
      Og for noen nydelige omgivelser. Den strandhytta der med den beliggenheten er helt etter min smak 😉

    4. Hei! Jeg ser at du er i Tulum og ifjor på denne tiden av året var jeg også på ferie i det området der! Det er virkelig et paradis for seg selv! Vil virkelig også anbefale deg å ta en dagstur til Isla Mujeres om du har tid, en fantastisk nydelig øy som er verdt å få med seg 🙂 kos deg videre på ferien din

    5. Sara: Må man alltid utdype i hver minste detalj på innleggene i bloggen sin, om hva man til enhver tid gjør, eller hvem man reiser på ferie med?
      Det er en privatsak, og legger du sammen 2+ 2 er det muligens en veninne eller kamerat av henne, da hun gjentatte ganger gjennom flere innlegg har sagt at hun har et veldig stort nettverk både her i Oslo og Ålesund 🙂 Mer er det ikke å si om den saken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg