Heaven

Need I say more? Idag har vi gått langt (!) Lengre enn langt. Og hjelpe meg for en tur vi har vært på. Men turen var jaggu verdt det, som dere ser på bildet over. Krystallklart deilig avkjølende vann i sommervarmen. Akkurat som overskriften, heaven. Det begynte med at vi gikk ca 20-30 minutter (i varmen, med strandvesker, bademadrasser og andre madrasser på slep) for å finne en plass vi ble anbefalt. Jeg vet ikke om vi kom feil (noe vi mest sannsynlig gjorde) men vi bestemte oss ihvertfall for å gå til en annen strand. En strand som Egil hadde oppdaget da han var ute på sin daglige joggetur. Vi var samstemte om å ta “sjøveien” om jeg kan kalle det det. Vi innså etter en stund, at vi hadde begitt oss ut på den vanskeligste. For å si det mildt. Berg og steiner, i alle størrelser. Vi gikk sikkert i en time, over det. Det var et øyeblikk jeg var sikker på at vi aldri kom til å nå målet vårt. På vår vei møtte vi ikke mindre enn 3 nudister. Jada. MANNFOLK. GAMLE. Jeg sier ikke mer. Jeg er skadet for livet. Uansett, så klarte vi omsider og komme oss til paradis. Okei, nå overdriver jeg. Men i mitt hode var det paradis der og da. Åh ja, jeg glemte å fortelle. Da vi trodde vi var fremme. Var det bare ca dobbelt så langt igjen. Hurra sa vi da! JIPPI! Gi meg et hav, og en dukkert. Så er jeg fornøyd. Strålende fornøyd!! Er ikke dette balsam for sjelen, så vet ikke jeg. Kunne badet for alltid. Langt inn i evigheten. LIVET! Crystal clear .. Yatchen som jeg, Henriette, Egil og Rolf Ivar har leid resten av ferien. Ah. Tulla. Neida. Joda. Herlig, ikke sant ? Ikveld pakker vi, og flytter ut fra leiligheten og inn i vår etterlengtede Villa. Gleder meg ihjel til å vise dere bilder!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg