Heaven!

Jeg kan ikke si annet enn : HYYYYYYYYYYYYYYL!!!! Ja, jeg er rett og slett stum, og i himmelen egentlig. ÅÅH så fornøyd jeg er akkurat nå!! Leiligheten, beliggenheten, bygget, Tjuvholmen, Aker Brygge. Alt er rett og slett perfekt! Det føles ut som jeg er på ferie på en måte. En fin, fin ferie! Sov godt gjorde vi også inatt! Dette lover ikke annet enn GODT! Stue Stue / Balkong og inn til soverom Fra soverom og inn til stue Utsikt fra balkong. Flaks at jeg har høydeskrekk :* Skap på soverom. Jeg lover dere, det er så STAPPET at jeg tror jeg må skaffe meg et skap til ute i gangen. Her skal det kokkeleres! Fra kjøkken og ut til gang Bad Fra gang og inn til stue. Gangen fortsetter inn til høyre, men dere får ikke se – for det er fullt opp med ting der :* Balkong Ute i “hallen” En STRÅLENDE fornøyd frøken Orvik. Leiligheten er forrresten helt ny! Ingen andre som har bodd her før meg, juhu! Hva synes dere??? Nå fyker vi rett på IKEA, jeg er sååå hyper at jeg nesten går på veggene!! SHOPPING, wiii!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg