Healthy breakfast

Annonse

N A M ♥ Helt greit å starte dagen med en sånn frokost.  Gikk opp for meg her om dagen at sommeren er rett rundt hjørnet, dagene flyr avgårde. Har knapt fått med meg våren, jeg? Uansett, jeg skjønte jo da at det var på tide å begynne med litt sunnere matvaner – hittil denne uken har det vært godtestopp, sunne salater, laks og idag den gode gamle havregrøten. Genialt at Fjorland har kommet med havregrøt nå, bare å stikke hull i emballasjen og varme den i microen i 3 minutter. Fiks ferdig frokost på 1 – 2 – 3. Jeg er ikke så fan av all den røringen og oppkokingen tidlig om morgenen, så dette passet meg midt i blinken. Denne er jo supergod med sukker og kanel, men selvsagt sunnere med friske bær. Banan, bringebær og blåbær funket veldig godt ♥ Tipp – topp – tommelopp!

Sånn ser den ut, om noen skal lete etter den i butikken ♥

God mat i magen, er en god start på dagen (eller noe sånt) ? ♥ Idag har jeg massevis på agendaen, så jeg får vel bare sette i gang. Fineværet begynner å lade seg opp til 17 mai nå, hurra! Ønsker dere den aller beste onsdagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg