Hay

For et vær, for en dag! Jeg er så over gjennomsnittet fornøyd, jeg og Gard har vært og sett på gulv – og endte heller opp med å finne DRØNMEBORDET, altså spisebordet vi skal ha. Det er så viktig for oss å få tak i et stort, fint bord – siden vi har planer om utallige kjæreste / venner / familiemiddager. Tror vi ender opp på rundt 2,50 m, med 6-8 stoler. Det blir perfekt! Vi bestiller bordplatene, pusser selv og bestiller de beina vi vil ha, bordplatene fra Dinesen. Beina fra Hay tror jeg.. DEN perfekte fargen vi fant også, akkurat sånn vi vil ha. Bare synd det er 8-10 ukers leveringstid.. #utålmodig.. Gleder meg masse til å vise dere! Nå har jeg kost meg en liten stund ute i solsteiken med litt spennende interiørblader.. Love love love! Skal hive meg i bilen nå, jeg har nemlig en date hjemme hos Maria. Gard og Erik er på jaktkurs, så da møtes vi jentene for å skravle, lage suppe og se Jakten på kjærligheten, hihi. Kvalitetstid! Her er dagens i solen // Tskjorte & skjørt BIK BOK / Veske H&M / Sko Converse / Briller Le Specs Enjoy the rest of the day!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg