Hay in my kitchen

Gjett om jeg koser meg, da? ♥ Faktisk første gang jeg har satt meg ordentlig ned her siden vi fikk de nye bar stolene fra Hay, synes det var på høy tid! 
Er de ikke fine? Har siklet på de helt siden vi pusset opp, og nå er de endelig her! Supergode stoler å sitte i også. Hay stolene våres er fra Lunehjem, her. (Stolene er sponset) Lunehjem har så uffattelig mye fint som jeg elsker! Anbefaler å ta en titt for dere som er på utkikk etter nye interiørting.   Godt selskap til frokosten idag, nemlig nydeligste Caroline! Hun er altså så fresh på disse bildene. 


Håper deres morgen er fin. Synes det er så viktig å starte dagen på en fin og god måte, ta seg litt god tid og kose seg ♥ Nå blir det en del jobb her, før jeg og Gard fyker til Sverige på dagstur, iihaa det blir gøy. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg